Je bedrijfsaccount is geblokkeerd en je kunt geen bestellingen plaatsen. Neem contact op met de vestiging.

BMN Club Spaar jij al mee?

 

 

Direct korting op leuke uitjes én sparen voor de mooiste cadeaus.

Wij zijn blij met jou als klant. Of je dat nu al was, of nog gaat worden. Daarom willen we jou graag laten meegenieten van de voordelen van de BMN Club. Als lid van onze club heb je toegang tot de mooiste belevenissen, de beste producten en de nieuwste gadgets.
Kan je reeds inloggen met je Mijn BMN account op bmn.nl? Klik dan op inloggen.


 

Direct korting op leuke uitjes én sparen voor de mooiste cadeaus.

Wij zijn blij met jou als klant. Of je dat nu al was, of nog gaat worden. Daarom willen we jou graag laten meegenieten van de voordelen van de BMN Club. Als lid van onze club heb je toegang tot de mooiste belevenissen, de beste producten en de nieuwste gadgets. Kan je reeds inloggen met je Mijn BMN account op bmn.nl? Klik dan op Naar BMN Club.

 

 

Je bent niet ingelogd op bmn.nl. Je kunt hier inloggen.

Je spaart 1 spaarpunt bij €10 besteding op afhaalorders.

 


Veelgestelde vragen BMN Club

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over de BMN Club. Kom je er niet uit?
We helpen je graag via info@bmnclub.nl of 010-2043036 (bereikbaar op werkdagen 9:00 uur - 17:00 uur).


Veelgestelde vragen BMN Club

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over de BMN Club. Kom je er niet uit?
We helpen je graag via info@bmnclub.nl of 010-2043036 (bereikbaar op werkdagen 9:00 uur - 17:00 uur).

Wat is BMN Club?
Wij zijn blij met jou als klant en willen jou graag laten meegenieten van de vele voordelen die BMN Club te bieden heeft! Als lid van onze club krijg je direct korting op vele uitjes, spaar je voor de mooiste cadeaus, en kun je met korting heerlijk uit eten. In de komende tijd zullen we steeds meer voordelen aan de club toevoegen! 

Hoe spaar ik punten? 
Wanneer je klant bent bij BMN Bouwmaterialen spaar je automatisch punten bij iedere afhaalorder. Per €10 euro ontvang je 1 spaarpunt.

Hoe kan ik lid worden?
Als je al ingelogd bent op bmn.nl, dan kan je gelijk naar BMN Club. Heb je nog geen account op bmn.nl? Vraag deze dan hier aan.

Wat kan ik doen met mijn gespaarde punten?
Je punten kun je besteden in onze cadeaushop! Je kunt sparen voor de mooiste belevenissen, de nieuwste gadgets en nog veel meer!

Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen?
Rechtsboven in de webshop kan je bij het profiel-icoontje jouw persoonlijke gegevens wijzigen. Klik op Mijn profiel en wijzig jouw persoonlijke gegevens

Waar zie ik hoeveel punten ik heb gespaard?
Rechtsboven in de webshop staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde punten? Ga dan naar Mijn punten!

Is het mogelijk om mijn punten aan een ander cadeau te doen?
Nee, je gespaarde punten zijn persoonsgebonden.

 

Wat is BMN Club?
Wij zijn blij met jou als klant en willen jou graag laten meegenieten van de vele voordelen die BMN Club te bieden heeft! Als lid van onze club krijg je direct korting op vele uitjes, spaar je voor de mooiste cadeaus, en kun je met korting heerlijk uit eten. In de komende tijd zullen we steeds meer voordelen aan de club toevoegen! 

Hoe spaar ik punten? 
Wanneer je klant bent bij BMN Bouwmaterialen spaar je automatisch punten bij iedere afhaalorder. Per €10 euro ontvang je 1 spaarpunt.

Hoe kan ik lid worden?
Als je al ingelogd bent op bmn.nl, dan kan je gelijk naar BMN Club. Heb je nog geen account op bmn.nl? Vraag deze dan hier aan.

Wat kan ik doen met mijn gespaarde punten?
Je punten kun je besteden in onze cadeaushop! Je kunt sparen voor de mooiste belevenissen, de nieuwste gadgets en nog veel meer!

Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen?
Rechtsboven in de webshop kan je bij het profiel-icoontje jouw persoonlijke gegevens wijzigen. Klik op Mijn profiel en wijzig jouw persoonlijke gegevens

Waar zie ik hoeveel punten ik heb gespaard?
Rechtsboven in de webshop staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde punten? Ga dan naar Mijn punten!

Is het mogelijk om mijn punten aan een ander cadeau te doen?
Nee, je gespaarde punten zijn persoonsgebonden.

Ik kan niet inloggen op bmnclub.nl?
Om in te loggen bij de club, moet je in eerste instantie ingelogd zijn bij bmn.nl. Vervolgens kun je zo door naar de club. Je hoeft dus niet meer twee keer in te loggen of twee inlogs te onthouden!

Wat moet ik nu doen met mijn pas?
Die mag je weggooien. Je spaart nu automatisch punten voor iedere afhaalorder.

 

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer kan ik de levering verwachten?
Na bestelling van een of meerdere artikelen wordt de bestelling normaliter binnen 2 werkdagen geleverd en e-vouchers binnen 1 dag. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van BMN Club.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een betalingsbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

Wat gebeurt er als ik het product dat ik besteld heb uitverkocht is?
Indien het product uitverkocht blijkt te zijn word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel kun je dit artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is krijg je een melding dat je gekozen product uitverkocht is en zullen de punten worden teruggestort op jouw account.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Nee, de punten vermeld in de cadeaushop is altijd inclusief verzendkosten.

Wat moet ik doen als mijn cadeau beschadigd of defect is?
Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen maximaal 14 dagen contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043036 of via e-mail info@bmnclub.nl.

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.

   

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer kan ik de levering verwachten?
Na bestelling van een of meerdere artikelen wordt de bestelling normaliter binnen 2 werkdagen geleverd en e-vouchers binnen 1 dag. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van BMN Club.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een betalingsbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

Wat gebeurt er als ik het product dat ik besteld heb uitverkocht is?
Indien het product uitverkocht blijkt te zijn word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel kun je dit artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is krijg je een melding dat je gekozen product uitverkocht is en zullen de punten worden teruggestort op jouw account.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Nee, de punten vermeld in de cadeaushop is altijd inclusief verzendkosten.

Wat moet ik doen als mijn cadeau beschadigd of defect is?
Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen maximaal 14 dagen contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043036 of via e-mail info@bmnclub.nl.

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.

Ik kan het product waarvoor ik spaarde niet meer vinden in de cadeaushop.
Dat kan kloppen. We hebben getracht het assortiment zo goed mogelijk aan te laten sluiten. Mochten er toch producten zijn die je mist, kun je een mail sturen naar info@bmnclub.nl. Daarnaast kun je een cadeaubon bestellen, waarmee je het product bij bijv. Bol.com kan bestellen.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Je kunt je lidmaatschap opzeggen door contact op te nemen met de klantenservice via info@bmnclub.nl of 010-2043036 (bereikbaar op werkdagen 9:00 uur - 17:00 uur).

   

BMN Club binnenkort live

We leggen op dit moment de laatste hand aan de BMN Club koppeling. Heb je al een Mijn BMN account op bmn.nl? Dan hoef je je niet opnieuw te registreren en komt de BMN Club koppeling automatisch beschikbaar.
We zullen je hierover t.z.t. informeren.
jouw productvergelijking (0)
Naar vergelijking