S@les in de bouw

 

Door middel van S@les in de bouw kunnen bedrijven beter en sneller met elkaar communiceren. Eigenlijk is het niets anders dan een standaard computertaal die we met elkaar in de branche hebben afgesproken, zo kunnen computers beter met elkaar berichten uitwisselen (denk aan prijslijsten, bestellingen, pakbonnen en facturen). Binnen S@les in de bouw bieden wij als BMN een tweetal oplossingen aan:

  • Het aanvragen van een artikelbestand, ook wel pricat of digitale prijslijst genoemd (in Excel of XML formaat)
  • Het ontvangen van digitale facturen en/of pakbonnen  (in PDF of XML formaat)

Door middel van onderstaande aanvraagformulieren kunt u zich aanmelden voor deze functies. Meer informatie over Sales in de Bouw? Bekijk de veelgestelde vragen.

1. Artikelbestand aanvragen

Indien je een webshopaccount hebt op www.bmn.nl kun je een automatisch gegenereerd artikelbestand aanvragen. Je kunt deze, na inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord, aanvragen onder "Mijn account  >  Sales in de Bouw" of door hieronder op "Artikelbestand aanvragen" te klikken. Indien je nog geen webshopaccount hebt kun je het bestand aanvragen door hieronder op "Aanvragen zonder webshopaccount" te klikken. De bestanden worden binnen 1-2 werkdagen naar het opgegeven e-mailadres verstuurd.

Artikelbestand aanvragen      of    Aanvragen zonder webshopaccount  

2. Digitale facturen en/of pakbonnen aanvragen

BMN heeft oog voor het milieu en denkt graag mee met de klant, om deze redenen bieden wij de mogelijkheid aan tot het digitaal versturen van facturen en pakbonnen. 

Digitale facturen en/of pakbonnen aanvragen  

Wij maken gebruik van cookies om jouw ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden, social media functionaliteiten mogelijk te maken en om je relevante aanbiedingen te kunnen doen op basis van je interesses en voorkeuren. Door verder gebruik te maken van deze website ga je automatisch akkoord met ons cookiebeleid.